wiertarka bosch sklep- allegro
burz
2007-01-14 22:08:20 UTC
Witam. Chce kupic wiertarke, przez sentyment do firmy - Boscha. Zielona,
czyli dla domowych majsterkowiczow.
Wpadl mi w oko model 1000W z odsysaniem pylu... i jest pewnien problemik,
poniewaz w sklepie internetowym model nazywa sie PSB 1000 RCA, zas
identyczny z wygladu i parametrow na allegro ma na naklejce napis PSB
Edition. I tyle.
Hmmm, czy to jakas podroba, czy inne licho? Czy nie przejmowac sie nakleja,
tylko brac (sklep 599 zl, allegro 359 zl).
pozdr, burz
Paweł Pracki
2007-01-15 02:30:18 UTC
Witam
Informacje o produktach Bosch znajdziesz tu:

http://www.bosch-pt.com/pl/pl/hw/start/index.htm

Sprawdź czy firma oferująca wietrakę na Allegro jest w spisie sprzedawców
Bosch Polska, zadzwoń lub napisz e-mail do Bosch Polska i zapytaj o serię
Edition - czy coś takiego mieli. Cena na Allegro jest atrakcyjna, ale z
drugiej strony, szkoda było by wydać pieniądze na "chińczyka" robionego pod
Boscha.
Pietrek
2007-01-15 06:27:03 UTC
Tutaj muszê Ciê zmartwiæ, poniewa¿ zarówno elementy sk³adowe, jak nie ca³y
wyrób mo¿e byæ produkcji PRC :(
Masa firm produkuje zupe³nie w innych krajach, niz wskazywa³aby marka danej
firmy. BSH dawno przesta³o mi siê kojarzyæ z niemieck± perfekcj±. W
produkcji sprzêtu AGD dla tej firmy uczestniczy miêdzy innymi Turcja.

Wracaj±c do tematu. Jakie¶ 12 lat temu kupi³em od ruskiego na bazarze
zielon± 550RE BSH z walizk±, papierami (ca³y service manual z rysunkami
numerami czê¶ci sk³adowych urz±dzenia). Mia³a wtedy uchwyt samozaciskowy co
by³o wtedy pewnego rodzaju ciekawostk±, a nikt nie s³ysza³ jeszcze o SDS.
Oprócz narzêdzi profesjonalnych to m³otowiertarki równie¿ nie by³y
powszechne.
Zrobi³a 3 mieszkania i ca³± masê prac, nadal ma siê dobrze.

P.
neg
2007-01-15 08:10:23 UTC
Nawet jeśli w Chinach robiona to projekt techniczny i maszyny moga byc
zagraniczne. Tania wiertarka zwykle nie obraca się dokładnie wzdłuż osi tylko
"bije" co powoduje że otwór ma 2 mm więcej niż wiertło.
Jarek P.
2007-01-15 19:04:43 UTC
Tutaj muszę Cię zmartwić, ponieważ zarówno elementy składowe,
jak nie
cały wyrób może być produkcji PRC :(
Masa firm produkuje zupełnie w innych krajach, niz wskazywałaby
marka
danej firmy.
Tak, ale co innego jeśli chińska jest tylko siła robocza, a cała
technologia oraz towarzyszący jej reżim jest pilnowana przez
właściciela marki, a co innego jeśli "markowy sprzęt" jest
produkowany od A do Z w garażu (czy gdzie tam chinole rowery
trzymają), a najstaranniejszym etapem produkcji jest naklejenie
wydrukowanej za rogiem naklejki "Bosch", ponieważ chińskie
dzieciaczki jako niepiśmienne w europejskim alfabecie mają
skłonność do przyklejania go odwrotnie.

J. (a co do meritum - nie chcę mieszać autorowi ale osobiście
zamiast 1000W wiertarki z klekotką zamiast udaru kupiłbym jakąś
małą 500W lub wkrętarkę nawet i tanią młotowiertarkę do kompletu)
BartekK
2007-01-17 13:54:24 UTC
Masa firm produkuje zupełnie w innych krajach, niz wskazywałaby marka danej
firmy. BSH dawno przestało mi się kojarzyć z niemiecką perfekcją. W
produkcji sprzętu AGD dla tej firmy uczestniczy między innymi Turcja.
A jaka roznica, czy turek w niemczech to zrobi, czy turek w turcji? :)
burz
2007-01-15 19:10:18 UTC
Dzieki wszystkim za pomoc.
Sprawe wyjasnilem (takze u Boscha) - ta 1000-watowa Edition to seria z
dodatkowym wyposazeniem, produkcja Szwajcaria.
jasio p
2007-01-16 15:29:41 UTC
Post by burz
Dzieki wszystkim za pomoc.
Sprawe wyjasnilem (takze u Boscha) - ta 1000-watowa Edition to seria z
dodatkowym wyposazeniem, produkcja Szwajcaria.
cześć

a ja podobnie jak Kolega wyżej polecam kupić kilka narzędzi za tą kwotę
np jakiegoś SKILA:
1. WKRĘTARKA 12V + 2 AKUMUL. SKIL za ok. 140 zł
2. wiertarkę udarową 650W model 6690 SKIL za ok. 160 zł lub ciut tańszą
wersję na kluczyk
3. za to co zostanie jakąś młotowiertarkę na SDS (taką do 3,5 kg)

będzie to wszystko bardziej funkcjonalne :-)

Jasio P