Brama automatyczna pytanie
mKr
2017-03-04 07:36:05 UTC
witam
czy sa jakies bramy automatyczne ktore mozna otwierac recznie jak nie ma
wejscia z wewnatrz ? tylko zeby w razie awarii pradu otworzyc ja recznie
od zewnatrz
mKr
ile placiliscie za brame automat 2,5 x 2,2 ?
Jacek
2018-07-24 06:39:00 UTC
Post by mKr
witam
czy sa jakies bramy automatyczne ktore mozna otwierac recznie jak nie ma
wejscia z wewnatrz ? tylko zeby w razie awarii pradu otworzyc ja recznie
od zewnatrz
Chyba każda ma możliwość odblokowania i otwierania ręcznego.
A otwierać chcesz od wewnatrz, czy z zewnątrz, bo jest tak napisane, że
nie ogarniam
Jacek
Uzytkownik
To chyba zależy od tego czy ma częściej nią wjeżdżać czy też wyjeżdżać :)
Jacek
2018-07-25 07:35:13 UTC
Post by mKr
witam
czy sa jakies bramy automatyczne ktore mozna otwierac recznie jak nie ma
wejscia z wewnatrz ? tylko zeby w razie awarii pradu otworzyc ja recznie
od zewnatrz
Moja szklana kula podpowiada, że chodzi o otwieranie bramy garażowej z
zewnątrz, jak do garażu nie ma innego wejścia, aby odblokować ją od środka.
Szukasz pewnie tego:
https://tinyurl.com/y7acf9n7
Jacek